§1 Warunki ogólne |
-
Właścicielem
witryny immage.pl oraz sklepu internetowego sklep.immage.pl jest firma
thinkomatic, Piotr Borys Sikora, os. 700-lecia 4c/9, 44-240 Żory, NIP:
651-107-73-66, tel. 884 032 982, e-mail: immage@immage.pl – zwana w
dalszej części umowy immage.pl
-
Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę sklep.immage.pl
-
Witryna
sklep.immage.pl została zoptymalizowana pod kątem wyświetlania w
przeglÄ…darkach Mozilla Firefox (od wersji 3.0), Internet Explorer (od
wersji 7.0), Google Chrome (od wersji 2.0)
|
§2
Dane osobowe |
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na
przetwarzanie danych osobowych KupujÄ…cego przez firmÄ™ thinkomatic,
Piotr Borys, Sikora, os. 700-lecia 4c/9, 44-240 Żory, NIP:
651-107-73-66 (zgodnie z UstawÄ… z dnia 29.08.1997 o ochronie danych
osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.) oraz na wystawianie faktury bez
podpisu KupujÄ…cego.
-
Dane osobowe KupujÄ…cego chronione zgodnie z ustawÄ… o danych osobowych
nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub
instytucjom. Pobieranie powyższych danych jest konieczne w celu
wywiązania się z zamówień Kupujących.
-
Dostęp do danych osobowych posiada jedynie właściciel witryny oraz sklepu internetowego.
|
§3 Realizacja zamówień |
-
Ceny
podane w sklepie internetowym to ceny detaliczne brutto (zawierajÄ…ce
podatek VAT w wysokości 22%) wyrażone w złotych polskich.
-
Warunkiem realizacji zakupu jest akceptacja regulaminu i prawidłowe
wypełnienie przez Kupującego formularza zamówienia, który jest
zamieszczony na stronach sklepu internetowego.
-
Immage.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli
wzbudza ono wątpliwości np. jeśli zamówienie zostało wykonane z
błędnymi opcjami realizacyjnymi. W takim przypadku immage.pl będzie
kontaktować się z Kupującym w celu korekty zamówienia.
-
Jeżeli Kupujący nie potwierdzi zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych, to zamówienie nie będzie realizowane.
-
KupujÄ…cy zobowiÄ…zany jest do podania adresu e-mail i numeru telefonu
kontaktowego, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
-
Kupujący ma możliwość anulowania zamówienia pod warunkiem braku
rozpoczęcia jego realizacji – anulowanie odbyć się musi poprzez kontakt
z immage.pl (za pomocą przedstawionych w sklepie kanałów komunikacji) i
zatwierdzenie anulowania przez immage.pl.
-
Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu wpłaty na konto
właściciela sklepu internetowego należności za zamówione obrazy lub
telefonicznego potwierdzenia zamówienia w przypadku płatności za
pobraniem. Standardowo zamówione i wykonane produkty są wysyłane do 7
dni roboczych od rozpoczęcia realizacji zamówienia.
-
Realizacja zamówienia polega na wykonaniu obrazu dla klienta wg
formularza zamówienia i podanej przez niego specyfikacji podanej w
opcjach realizacyjnych; realizacja obejmuje wydruk obrazu na płótnie,
zabezpieczenie lakierem, naciągnięcie na ramę, pakowanie oraz wysyłkę.
-
Wykonany obraz
zostanie dostarczony KupujÄ…cemu
pod ws
kazany w formularzu zamówienia
adres przez firmę kurierską. Koszt przesyłki to 29 zł w przypadku
wcześniejszej wpłaty na konto, 35 zł w przypadku płatności za pobraniem.
-
Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów pod warunkiem wcześniejszego telefonicznego uzgodnienia warunków.
-
Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 7 dni (poprzez
wpłatę na konto wartości zamówienia lub potwierdzenia telefonicznego)
będą anulowane.
-
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez
klienta zamówienia. Immage.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen
towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do
oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji
promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
-
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT
wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary
są skompletowane i gotowe do wysyłki.
-
Zapłata za towar uiszczana jest przedpłatą na konto bankowe immage.pl,
otrzymane podczas potwierdzania realizacji zakupu lub poprzez zapłatę
za pobraniem - kurierowi dostarczającemu przesyłkę pod adres wskazany w
zamówieniu.
-
Po uiszczeniu opłaty Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości
przesyłki w obecności kuriera w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło
uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
|
§4 Zwroty i wymiany towaru |
-
immage.pl udostępnia
KupujÄ…cemu prawo odstÄ…pienia od zawartej umowy kupna w terminie 10 dni (liczÄ…c od daty otrzymania przez KupujÄ…cego towaru) -
poprzez zwrot towaru
(zgodnie
z ustawÄ… z dnia 2 marca 2000r. Dz. U. Z 2000 r. Nr 2 poz. 271, art.10
ust.3 - prawo takie nie przysługuje w przypadku świadczeń o
właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą). Koszt usługi
transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku
KupujÄ…cy.
-
Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania oraz musi być
dostarczony do immage.pl w stanie nienaruszonym i w oryginalnym
opakowaniu.
-
Zwracany towar powinien być wysłany na adres podany w § 1 pkt. 1, po
uprzednim powiadomieniu telefonicznym, e-mailowym lub za pośrednictwem
formularza kontaktowego na witrynie sklepu internetowego.
-
immage.pl nie odbiera zwrotów przesyłek za pobraniem. Podstawą przyjęcia zwrotu
jest dołączenie dokumentu sprzedaży oraz wcześniejsze poinformowanie
sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
-
W przypadku zwrotu towaru KupujÄ…cy poda immage.pl numer konta
bankowego w celu zwrotu pieniędzy – wpłata przez immage.pl nastąpi w
przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru,
na wskazane konto bankowe.
-
immage.pl zastrzega sobie prawo do odstÄ…pienia od realizacji kolejnych
zamówień złożonych przez Kupującego, który zwraca zamówiony towar bez
podania przyczyny.
|
§5 Gwarancje i reklamacje |
-
Towar sprzedawany w sklepie internetowym jest objęty 12-miesięczną gwarancją immage.pl
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas
transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru paczki w
obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia będzie spisanie protokołu
reklamacyjnego w obecności kuriera.
-
Reklamacje przesyłek kurierskich zgodnie z regulaminem firmy są
składane przez nadawcę, czyli firmę thinkomatic, Piotr Borys Sikora.
-
W momencie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas dostawy przez
firmę kurierską, które wpłynęło na stan paczki, należy złożyć
reklamacje bezpośrednio u kuriera spisując odpowiedni protokół
uszkodzeń. Kopię protokołu należy dostarczyć do właściciela Sklepu.
-
W przypadku ewentualnych innych reklamacji należy kontaktować się z
immage.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu na
adres firmy podany w § 1 pkt. 1 wraz z dowodem zakupu.
-
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie,
wymianie lub zwrotowi pieniędzy na wskazane przez Kupującego konto
bankowe -
w przeciÄ…gu maksymalnie 7 dni roboczych od uznania reklamacji
.
Dodatkowo, immage.pl indywidualnie rozważy zwrot Kupującemu kosztów
dostarczenia towaru – szczególnie w wyniku ewentualnych błędów ze
strony immage.pl.
-
Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.
|
§6 Inne postanowienia |
-
Wszystkie wzory prezentowane w sklepie internetowym immage.pl oraz sklep.immage.pl sÄ… chronione prawem autorskim.
-
Wszelkie kwestie nieujęte w niniejszym regulaminie regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
|